Bezárás

HA VÁLLALKOZÓKÉNT VAGY MIKRO-, KISVÁLLALATKÉNT
KERESEL SEGÍTSÉGET

Akár egyéni vállalkozó vagy, akár egy aprócska cég képviseletében találtál az oldalamra, valószínűleg két fronton szembesülsz napi szinten problémákkal. A személyes hatékonyság közép- és nagyvállalatok dolgozóinál is fontos, azonban a te esetedben tényleg igaz, hogy egy (pár) emberen áll vagy bukik a siker – elengedhetetlen tehát, hogy optimálisan tudd beosztani az időt, vagy ahogy talán precízebb: a munkát és az energiát. Szintén kardinális kérdés a vállalkozás egészének hatékony, olajozott működése; amire egy nagyvállalat esetében egy komplett osztály van kinevezve, azt egy kisvállalkozás esetében minimális erőforrásból kell megoldani, működtetni. 

A közös munka során a sok éves tanácsadói, projektmenedzseri, folyamatszervezői, business coach tapasztalataimmal segítelek, de személyesen is érintenek azok a problémák, amelyek téged is: én magam is vállalkozó vagyok, valamint a családi vállalkozásunk vezetése is az én feladatom. Érteni és érezni fogom tehát, hogy milyen nehézségekkel szembesülsz az időd beosztását, valamint a céged folyamatait illetően; a sok-sok évnyi tanulásnak és a többszáz ügyféllel szerzett tapasztalataimnak köszönhetően pedig szakmailag is kompetens támogatást tudok nyújtani. (A szakmai hátteremről itt olvashatsz.)

Amennyiben vállalkozóként vagy mikro-, kisvállalat képviseletében fordulsz hozzám, az alábbi módokon állok rendelkezésedre:

ONLINE TRÉNINGEK

4-6 hetes online tréningjeim keretében önállóan, de szakmai támogatással találhatod meg a saját megoldásaidat. Ez egy idő- és költséghatékony módja annak, hogy mielőbb elkezdhess fejlődni a számodra legkritikusabb területen. A jelenleg futó tréningjeimről itt tájékozódhatsz.

VÁLLALATI TRÉNINGEK

Amennyiben az egész csapatra ráfér a fejlődés időgazdálkodás-hatékonyság témában, úgy a cégedre szabott, kisvállalati pénztárcához igazodó tréningjeimet ajánlom. A kereteket és a tematikát közösen beszéljük át.

  • Célkitűzés és célorientált tervezés (személyes és munkahelyi célok)
  • Időtervezés napi, heti, havi, éves viszonylatban
  • Rugalmas időtervezés a folyamatosan változó munkakörnyezetben
  • Személyes idő- és feladatkezelő rendszer kialakítása és fenntartása
  • GTD és barátai – ismert és kevésbé ismert időgazdálkodási módszertanok alkalmazása
  • Sallangmentes hatékonyság – gyorstalpaló időmenedzsment tréning
  • Eisenhoweren innen és túl – Priorizálási módszerek
  • Az összpontosítás művészete – Fókusz és hatékonyság a munkahelyen
  • Halogatás 101 – A halogatás leküzdése
  • Delegálás 101 – A hatékony delegálás mikéntje
  • Hatékony e-mailkezelés
  • Hatékony meetingek
  • Home office – hatékonyság és fókusz távmunkában
  • Remote csapatok menedzsmentje – hatékony vezetés home office-ban
  • Problémamegoldás & döntéshozás – Praktikus módszerek és eszközök
  • Szokás teszi az embert – Szokások ki- és átalakítása
  • Digitális egyensúly – Jelenlét és fókusz az online világban
  • Tanulás és önfejlesztés – az élethosszig tartó tanulás beillesztése a mindennapokba
  • Munka-magánélet egyensúly – Mindennapi “zsonglőrmódszerek”
  • Munka és család – A dolgozó szülők eszköztára
  • Vissza a munkába! – Időgazdálkodás és hatékonyság visszatérő kismamáknak
  • Kiégés megelőzése az időgazdálkodás eszközeivel
  • Jóllétünk alapjai – Pihenés és szabadidő megszervezése

KONZULTÁCIÓ

Egyéni konzultációim során a tanácsadás mellett coaching tapasztalataimat is latba vetem, hogy a közösen kialakított megoldások valóban személyre szabottak, célravezetőek és hosszú távon is fenntarthatóak legyenek. A konzultáció menetéről itt olvashatsz.

Kifejezetten vállalkozók számára fejlesztettem ki a Vállalkozói Iránytű konzultációs csomagomat, amely egy három alkalomból álló kompakt folyamat annak érdekében, hogy sínre tegyük a vállalkozásodat – legalábbis hatékonyság szempontjából.

RÓLAM MONDTÁK

Én még benne vagyok a folyamatban, így konkrét eredményekről csak később fogok tudni beszámolni, de muszáj elmondanom: nagyon élvezem a folyamatot. Egy álom válik lassan valóra, amiben egy ideig hinni sem mertem, most pedig már konkrét terveim vannak a közös munkánknak köszönhetően. Látom az utat magam előtt, tudom, mire kell vigyáznom, hol kell fejlődnöm. Alakulnak a módszereim tervezésben, munkában, időbeosztásban is, és a sokat emlegetett "szemléletváltás! szemléletváltás!" jelszót már a mindennapokban is hasznosítom. Hála és köszönet, izgatottan várom a folytatást.
Csányi Andrea
Családi vállalkozásunk átszervezésében kértem segítséget Erdélyi Borókától, ismerve őt korábbi közös munkahelyünkről. Komoly szakemberként ismertem őt, így nem volt kérdés, hogy megbízom benne és a módszereiben. Nem csalódtunk: a folyamataink a helyükre kerültek, új módszereket kezdtünk alkalmazni. Ajánlom őt.
Dr. Venesz Árpád

HÍRLEVÉL

Maradjunk kapcsolatban! Iratkozz fel a havi hírlevelemre, amelyben hasznos anyagokat és aktuális információkat osztok meg veled.

KAPCSOLAT

Erdélyi Boróka
+ 36 30 974 9191
hello@erdelyiboroka.hu
Vissza az elejére
Cart
  • No products in the cart.